Wednesday, February 28, 2007

Terima maafku?

Assalamualaikum.

Buat sesiapa sahaja yang sering kali melawat blog ini tetapi setiap kali dijamu dengan entri-entri lama sahaja, saya memohon kemaafan anda semua.

Tepat hari ini sudah dua minggu menetap di bumi asing Australia. Baru sahaja hari ini saya dapat hubungan Internet. Saya tidak berniat untuk mengisahkan cereka diri saya selama dua minggu ini dalam entri ini. Barangkali entri yang kemudian-kemudian, ya? Memadailah buat masa kini saya menyatakan bahawa terlalu banyak yang berlaku dalam masa yang begitu singkat itu. Sabarlah.

Sekali lagi, maaf...

3 Comments:

At 11:32 AM , Blogger Ku Keng said...

Assalamu alaikum. Di mana? Syd, Mel atau lain-lain?

 
At 4:04 AM , Anonymous Anonymous said...

tak mengapa.. masih setia menanti dengan cerita2 dari sana..
teruskan berkarya..
ya cikgu?? *hehehe..

 
At 12:19 AM , Blogger harisNoor said...

Waalaikumsalam...
Saya di Melbourne, tapi bukan di tgh2 Melbourne. Dekat hujung2 Mel, di sebuah pekan yang tak berapa sunyi bernama Clayton.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home